HÖSTLOV

Har kommit på att jag överlag inte gillar lov. Eller asså höstlovet får väl duga för känner att jag måste vila upp mig och ta det lugnt, typ mentalt landa efter några veckor i skolan och förbereda mig för ytterligare några. Men de flesta lov är faktiskt riktigt osköna. Kommer ihåg att jullovet förra året inte var en höjdare. Sa till mig själv och mina föräldrar att jag vill bort över jul och nyår nästa år och så hoppas jag det blir. Vill verkligen inte inte inte inte vara hemma under julen, detta året vill jag bara boooort. Hade vart så skönt att bara försvinna från Sverige, hade lätt kunnat flytta till något annat land permanent. Finns bara en sak jag hade saknat men annars hade det inte varit några problem. Med risk för att låta bitter nu så säger jag att allt här hemma kan ha deeet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0