HEJ BLOGGISAR

Dålig uppdatering idag men har vart upptagen typ hela dagen. Har inte så mycket att skriva om heller. Det enda jag gör på vardagarna är typ sova, äta, träna, plugga och tror inte det är så jättekul för att att läsa om hur många spanskaglosor jag pluggat in eller hur många sidor min biologirapport är på. Men skall försöka göra det lite roligare och finurligare i framtiden hehe. Var föresten på SH'BAM idag som är typ ett rent danspass. Helvete vad udda det var men ändå lite småkul. Mamma som var med sa dock att jag ärvt pappas koordination och då är det fan inte bra kan jag säga er! Ledaren stod vänd mot oss och det var jag inte beredd på så alla rörelser blev spegelvända... När alla gick åt vänster gick jag åt höger typ... Haha en erfarenhet rikare iallafall men tvek på om jag kommer gå på det igen. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0