FOR THE LAST TIME, ILY GUYS

Idag var det somsagt sista gången jag red. Vissa förstår inte riktigt varför jag vill sluta så tänkte förklara detta nu. Jag tycker inte våra träningar är så värst roliga och jag får inte ut så mycket av dom, känns mer som jag blir sämre och sämre typ. Det har blivit lite av en "last" att åka till stallet vissa dagar då man kanske egentligen velat göra något annat. När en av tio träningar är roliga känns det lite ovärt när resterande nio suger. Jag trodde det skulle bli hemskt att sluta när dagen väl kom, att jag skulle få en tankeställare och vilja ta upp det igen men nope, det känns faktiskt skönt. Jag har insett att det inte är själva ridningen jag kommer sakna, utan det jag kommer sakna är att rida med de tjejerna jag ridit med i mååånga år nu. Jag kommer sakna våran sammanhållning och faktumet att vi fyra kompletterade varandra så bra. Jag kommer sakna de träningar som gått så fruktansvärt dåligt att vi bara har skrattat åt varandra, träningarna som varit riktigt svettiga och träningarna vi varit så galet flummiga och oseriösa och bara haft  kul. Resten skall det faktiskt bara bli skönt att slippa. :)  Vi var ett riktigt team och utan er hade ridningen inte varit lika roligt under åren som de faktiskt har varit. Vi är som en liten familj och vi kommer ju träffas ändå så det är väl egentligen inget att lipa över men måste bara avsluta med att säga TACK SOM FAN TJEJER!! Jag har haft så himla kul med er genom åren och älskar er så mycket! ♥





Kommentarer
Postat av: Aggan

Tack för bästa tiden ❤ vi ska flumma och svettas lite åt dig med , PUSS ÄSKAR DIG

2013-10-10 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0