EN MÅNDAGSEFTERMIDDAG SOM DENNA

Har precis räknat klart sista talet i matte 2c matteboken och det känns amaziiiing! Känns ju dock lite sådär att ha repeterat halva boken på en dag, lite har satt sig iallafall men vissa moment är fortfarande som en okänd dimma för mig :P Varför är jag alltid ute i sista minuten.... Taggar nationella imorgon som kommer gå åt helveteeeet men nu vet jag iallafall att jag har försökt! Lättnaden att inte göra några mer exponentialfunktioner eller logaritmer är ju inte helt fel! Nu skall jag iallafall kolla något avsnitt av en ny serie jag har hittat, Blacklist heter den och första avsnittet sändes på tvn igår men några fler avsnitt är släppta på internet! Sen funderar jag även på att kolla om One Tree Hill i höst! Det är en av världens bästa serier verkligen och måste ju ha något att förgylla hösten med :P Aja see you guys blog u later 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0