10 SAKER OM MIG TYP

• Jag älskar mat, om det finns mat kvar på tallriken äter jag alltid upp det även fast jag är mätt. Dessutom gillar jag i princip allt och äter som en man. (=ashafsigt)
 
• Jag tvättar mitt hår varannan dag, inte så smart kanske. Men hatar fett hår så jag tvättar det helst innan det ens hinner bli smutsigt. Har dålig kvalité på håret också, spelar ingen roll vad jag gör eller vilka produkter jag använder för det blir alltid slitet.
 
• Skall åka till Prag på sportlovet och vill åka till typ Rhodos/Magaluf/Aiya napa i sommar. Finns typ inget bättre än att resa med vänner! Hade inte spelat någon roll om det var Spanien eller Falkenberg typ!
 
• Jag är jätteglad över att jag la ner ridningen. Har insett att jag inte kommer sakna det ett dugg!
 
• Vill gå på Avicii i Stockholm i februari! Så mamma och pappa om ni läser detta så kan ni väl vara sååå snälla att låta mig åka?? <33333333
 
• Önskar jag hade börjat i typ fotboll eller handboll när jag var yngre så jag kunde va stjärna nu hehe. Tänk att vara typ 14 år, åka på cup med laget och gå på roliga små discon :))))
 
• Har en så sjukt grym pojkvän som jag älskar så galet mycket. Trodde inte jag kunde vara så kärleksfull och bli kär men oj vad fel jag hade! Vi passar så bra ihop och tror verkligen vi kommer hålla ihop livet ut. Hoppas!
 
• Har börjat undra varför i helvete jag valde natur, hade jag valt nu hade jag nog valt ekonomi. Det är sånt jag tycker är kul och kommer aldrig bli typ kemist eller läsa på chalmers. Visst att det är bra att ha läst våran matte men det är inte värt att kämpa så mycket som jag kommer behöva göra i matte 3 & 4.
 
• I grundskolan bodde jag bara hos pappa så då träffade jag honom varje dag men nu har jag inte träffat honom på över en månad, har haft så mycket med skolan och är alltid upptagen på helgerna men vi har en så bra relation ändå!! Skall dock vara där hela höstlovet!!!
 
• Längtar efter vintern, älskar allt som har med vintern att göra sålänge det inte är slaskigt ute. Varma strumpor, vantar och halsduk, byta om till gossiga kläder efter skolan, jul på liseberg, lussebullsbak, varm choklad och snöööö! Såååå mysigt snälla vintern kom fort i år!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0