ÅHH

Denna dagen har väl vart sådär men är så glad att jag har Parya som agerade räddaren i nöden. Kollade iallafall klart Gossip Girl förrut och OMG vad jag älskar den serien. Älskar karaktärerna, storyn, falskheten ALLT!!! Känns så tomt nu när det är över... Kan ju ite motstå Chuck och Blair heller, dom är drömmen! Nu har dagen iallafall vänt ich jag är taggad på livet igen, sjuka humörsvängningar much?!? Ser iallafall fram emot att bestämma min blodgrupp imon på labben, nackdelen är dock att jag måste sticka mig själv och är fruktansvärt spruträdd! Men iallafall, det blir bra. Har nu tre fäfullspäckade dagar framför mig, vet knappt hur jag skall hinna andas 


Kommentarer
Postat av: Chipset

Allt för dig fatso!

2013-11-27 @ 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0