YO

Har haft ganska fullt upp de här senaste dagarna och det har faktiskt känts jättebra! Har umgåtts med människor jag tycker om och haft det jättetrevligt, dock är min finaste favorit bortrest så det suger lite men har haft väldigt roligt ändå. Har ju vart ensam hemma i några dagar nu och i början var det super skönt men nu börjar det faktiskt bli lite tråkigt. Inte så kul att laga mat, handla och plocka in och ut diskmaskinen själv... Funderar faktiskt på om jag ska sova hos min farfar idag, får se hur det blir med det men det hade iallafall varit roligt plus att jag har lite grejer att göra i Majorna! Denna helgen har verkligen känts lång och det är inte ens söndag än, det är lite konstigt... Är ganska trött så hade egentligen behövt stanna hemma idag. På tisdag är jag typ ledig iallafall så det blir goottt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0