TORSDAG

Är påväg hem från skolan nu, har haft en väldigt seg men mysig dag. Kom vid 11 sen halv 12 käkade vi kebabtallrik i solen det se mumsigt! Dagen avslutades med att lyssna på dom som hade svenska nationella och det var mysigt faktiskt! Alla var så söta och duktiga och känner att jag måste börja med mitt tal snart! Hade gäääärna hittat på något roligt i solen idag men har biologiprov imorgon som jag verkligen måste plugga till! Imorgon är det freeedag och det känns hur bra som helst, veckan har verkligen gått hur fort som helst och nästa vecka går jag bara i skolan på måndag!! :)))))) Planerna för helgen är något oklara men det blir iallafall fullt upp hela helgen så det blir roligt! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0