SOOOOOOOL

Ligger ute i solen på altanen nu och det är jättskönt faktiskt! Pratade lite med mamma om vad hon har planerat för oss i sommar. Några dagar skall vi åka till stockholm och typ "turista" och sånt, typ shoppa, bo på hotell och gå på gröna lund. Det är typ en tradition för våran familj men jag har aldrig orkat åka med tidigare men nu ser jag faktiskt fram emot det så det blir nog så att jag åker med denna gången! Sedan vill dom åka en vecka till typ Kroatien med, inget som är bokat än eller så utan det är bara planer än så länge. Självklart ska vi åka ner till Båstad under tennisveckan, det ser man alltid fram emot för det är så himla mysigt där nere plus att det är typ enda gången på hela året jag spenderar en hel vecka med mina galna kussar. Har även en del kompisar som planerar att åka dit så det blir bra!
 
Sedan vill dom åka och campa en vecka också, för några år sedan åkte vi alltid till Kneippbyn på Gotland och då följde alltid min bästis och hennes familj med. Gotland är verkligen jättefint och det finns så mycket att se och göra så det hade vart mysigt att åka dit igen. Det var skitkul när man var liten för dom har nämligen en vattenvärld och en äventyrsvärld men känner att det kanske passar småbarnen bättre. Så om dom så väldigt gärna vill campa ska jag försöka få med dom till falsterbo några dagar, dock åker jag ju hellre dit med kompisar såklart men det dumma är att falsterbo krockar med båstad.... Förra året löste det sig bra då jag var i båstad första delen av veckan och åkte sedan ned till falsterbo med Lollo dom sista dagarna, men får se hur det blir iår!!!! Sedan skall jag sjäääälvklart umgås med mina finaaaa vänner och bara ha en kul jävla sommar! Vill hitta på spontana grejer och göra grejer man verkligen kan minnas sedan när sommaren är slut. Har liiiiite planer och idéer för saker jag ska hitta på med kompisar men det är inget jag avslöjar än hehe. Vill även träffa min Beckis så mycket som möjligt och hoppas vi får lika sjuka dagar som förra året när vi var ensamma hos henne haha. Nej men nu är jag taggad till tusen på sommarlovet och det får mer än gärna komma snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0