SOMMARLOVSTANKAR

Vill bara börja med att säga tack till er tappra människor som fortsätter kika in här trots att bloggen vissa dagar står tom. Det har hänt så mycket den senaste tiden och jag har hela tiden mycket att tänka på. Snart är det sommarlov och det känns förjävla gött, kan knappt tro att det är sant! Snart är hela ettan avklarad och det känns som det bara var några veckor sedan vi började. Har träffat jättemycket fina människor detta året, framförallt mina kära klasskamrater och min pojkvän men det skall bli gott att ta en paus från allt. Kommer ju självklart umgås med folk från skolan på sommarlovet men det skall bli gott att ta en paus från vissa. Om bara två år är det min tur att ta studenten och det känns fett läskigt. Tyckte det kändes stort att börja nian liksom och snart tar man studenten. Lite tankar bara men börjar lätt tänka i de banorna för jag blir så deppig av att bara sitta med datorn och göra skolarbete så passade på att skriva av mig lite! :) Nu blir det back to samhällen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0