LOVE YOU YESTERDAY, TODAY AND FOREVER

Idag blir en nice dag, händer mycket och det känns braaa! Bara grejen att det är fredag gör en så sjukt glad och jag kommer säkert vara hyper hela dagen. Är iallafall påväg till skolan nu och tycker faktiskt det är riktigt mysigt i skolan nu, har inte så mycket kvar och allt och alla är deeeg. Efter skolan skall jag och Emma möta min gamla klasskompis, det skall bli jättekul för jag har bara träffat honom en gång sedan skolavslutningen! Får se vad vi hittar på men tror vi sätter oss någonstans i solen! Efter det skall jag iallafall åka upp till stallet och hoppiloppa lite, vet inte riktigt vad vi ska göra eftersom några ska tävla på söndag men får se! Efter stallet tror jag bara att jag åker hem och tar det lugnt iallafall, blir säkert mojsigt hursom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0