KOMSI KOMSI SOMMAREN

Helt sjukt att vi har sommarlov snart! Det känns som att sommaren är nära men ändå långt bort typ. Har inte tyckt förra sommaren var så märkvärdig och har typ inte kommit ihåg så mycket av den men snackade med Becka om det i söndags och kom fram till att förra sommaren verkligen var sjukt bra! Vi kunde verkligen peka ut förra sommarens highlights och när jag tänker efter gjorde jag sjukt mycket roliga grejer och mådde skitbra i allmänhet!
 
Denna sommaren kommer vara heeeelt annorlunda, har tappat kontakten med en del av mina gamla vänner men samtidigt funnit en mängd nya. Har en del planer på G och hoppas verkligen på en sjukt go sommar med massa roligheter som man kan blicka tillbaka till sedan när höstmörkret kommer, nää jag hoppas det blir sjukt grymt iallafall! Typ 12 skoldagar kvar eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0