HELGEN

Dessa dagarna har vart cp men ändå väldigt roliga! I fredags kom ju somsagt lite folk hit och det var väldigt trevligt och så, fick än en gång bevisat för mig vilka fina vänner jag har! :) Dock är ju inte mina föräldrar så glada på mig och nu i efterhand ångrar jag det lite. Men samtidigt så yolo, jag hade jätteskoj och hoppas alla andra också hade det, vi är faktiskt unga och befinner oss just nu i den roligaste åldern. Man kommer göra massor av misstag i livet och jag vet att jag kommer lära mig av det så jag tycker faktiskt inte det är så farligt. Det händer så himla mycket just nu och jag vill bara ha roliga ungdomsår och göra massa knasiga grejer som man kan tänka tillbaks på när man är gammal och säga: "fan, vad roligt vi hade". Har massvis med roliga bilder som jag kanske lägger upp här, skall fundera på det! :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0