HÄSTIG FREDAAAAAG

Idag hade jag nog den bästa hopplektionen på lääänge! Det gick verkligen jättebra och han var såååå fin, känns som han har lärt sig en läxa från förra veckan då han slängde av mig rakt in i hindret haha. Nu skall jag inte sitta och förklara allt i detalj men kort och gott så hade han en väldigt fin språngkurva vilket är väldigt ovanligt honom och han kom även perfekt på hindrena varje gång. Han var verkligen en dröm att rida idag! Något som var mindre bra var att det var dödligt varmt att rida, trodde jag skulle dö för man kunde knappt andas och när det är varmare ute än inne är det fan illa! 
 
Hade egentligen tänkt åka till Saltholmen och chillgrilla med några finisar från klassen men var heeelt slut efter stallet och var inte direkt den fräshaste heller. Tror det blir en lång dag imorgon och är typ lite trött så är hellre hemma och tar det lugnt och tar det någon annan dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0