GODER NATT

Halihallå alla fina och glada! Nu har jag skickat in mitt samhällsarbete och det är nog första gången någonsin jag skickat in något jag inte vart nöjd med. Men jaja, skönt att ha det gjort iallafall nu är det ur vägen liksom! Nu skall jag snart sova och imorgon är en ny dag, har sovmorgon och bara tre lektioner imorgon varav en är idrott så det räknas typ inte. Skall iallafall bli deeeeeeeg och efter det tror jag att jag skulle träffa pappsen i stan. Eller ja det skall jag bara våra scheman matchar och jag inte slutar fööör tidigt för vill inte sitta och vänta på att han ska bli klar på jobbet liksom. Efter det har jag planerat att kötta lite kemi för är ledig på onsdag och då vill jag kunna hitta på något annat, för på torsdag är det prov! Efter det är jag verkligen fri (om man räknar bort ett fysikprov nästa vecka men det är inte viktigt) så det känns grymt skönt! Men nu skall jag stänga ner datorn och krypa ner i sängen så ha det gott och sov sött mina små hallon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0