FRIDAY

Dagen började med att jag åkte till stallet och hade hopplektion med esteban! Det var kul till en början för vi hoppade en lite högre bana med kluriga distanser men sedan tyckte han att grinden blev läskig så han stannade och jag flög av. Han är så gullig men ändå mongo haha och jag har skitont i rumpan nu... Efter stallet åkte jag till stan för att gå på intervju inför mitt sommarjobb och det gick faktiskt väldigt bra! Har aldrig vart på nått liknande innan men det gick över förväntan faktiskt, vet dock inte om jag ska tacka ja till det än men ska klura på den! Nu skall jag åka hem och käka för Frida har vart gullig och lagat mat till mig pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0