dÖÖÖÖ

Vet att min uppdatering suger hääääst men har inte haft så mycket att skriva om när jag har vart sjuk. Måste iallafall sätta igång med min rapport nu för har knappt kunnat skriva något när jag vart sjuk! Imorgon blir det skola för första gången på en vecka, gör nog bara nationella och sen går hem men får se hur jag känner imorgon. Tvek om jag blir klar med biologin innan deadline så måste skriva ääärslet av mig ikväll. Nästa vecka blir helt cp för mig för jag har gamla prov och redovisningar kvar plus att jag har slutprov i kemi och lite annat smått och gott! Skall iallafall försöka strukturera upp det så jag kan hitta på saker i helgen pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0