ZUP

Halloj där! Försöker planera helgen då jag har massa grejer jag vill och behöver göra men är lite svårt att få ihop allt typ. De vardagar som är kvar skall jag försöka plugga, rida och komma iväg till gymmet. Har mitt första fysikprov på fredag och känner mig fortfarande lite rostig på vissa moment så måste läsa igenom boken och försöka hitta det rätta tänket fram tills dess. Lördag är väldigt oklart då jag inte vet om jag är ensam hemma än, men antingen ska jag att ha typ en middag eller så har jag myskväll med stalltjejerna. Det blir nog bra hur som helst.... På söndag MÅSTE jag verkligen plugga då nästa vecka är proppfull av skolarbete. Har en kemi labbrapport som skall in, ett kemiprov och ett biologiprov. Kanske inte världens bästa kombo att ha prov i två av de tyngsta ämnena på samma vecka men en liten tröst är väl att jag är ledig på torsdagen. :PpPPpPpP Ähhhh fyyy kommer typ dö men känslan efter den veckan kommer fan vara obeskrivlig!!!! Har typ inte ett piss jag behöver göra och då kan jag säga er att jag kommer dega sönder!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0