YES

Denna dagen blev verkligen helt super precis som jag trodde! Allt har vart jättebra och jag har träffat så många fina vänner både i skolan, efter skolan och i stallet! Har även vart mycket med mina familj och det har faktiskt varit mysigt det med, tro det eller ej... Hoppningen med esteban gick verkligen skitbra är jättestolt över pållen som hoppar alla möjliga kluriga banor även när hindrens blir lite högre! Ahh är skittagg på att börja rida i paddocken nu när det förhoppningsvis blir lite varmare, mina fingrar och tår var hårda som sten och kalla som isbitar efter vi var klara... Är iallafall hos farmor och farfar nu och har käkat tårta som var skitgod som vanligt, i halvleken åker vi heeeeem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0