TUDELUUU!!

Idag har bara vart en vanlig skoldag typ, men kort och ganska ok ändå! Sedan satt jag och killarna kvar i skolan i typ 3 timmar och bara döda tid, vet inte varför men skulle egentligen plugga men det slutade med att vi bara satt och snackade typ... Sen åkte jag iallafall till stallet och hoppade Esteban och det gick väl helt sådär, han var ganska överladdad vilket resulterade i att vi inte fick till så fina språng men vad gör det när han är så söt och bäbisaktig?! Hoppade iallafall de nya hinderna som var superfräscha och bra, massa fina färger och väger knappt något så det var ett stort plus!! Kan knappt vänta till fredag då vi skall hoppa med dom igen och då skall även söta lilla Kerstin fota så det blir naaaaaajs. Nu skall jag äta kaka och skriva min labbrapport hear you later!! ♠♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0