SUUUUUUUNDAY

Haft en jätteskön dag, vaknade upp bredvid min bästa vän efter en mysig deep talk natt. Sen gick jag hem och gjorde klart min fysiklabb som skall vara klar imorgon, var ganska slitit faktiskt för jag har glömt min bok i skolan så fick googla alla formler och sånt. Har vart skitglad hela dagen för att solen har vart framme, jag och pappa gick på en långpromenad med Pontus och det var jättehärligt och bra för tjockishunden att röra på sig en lite längre sträcka tror jag. Jag hoppas veeerkligen att det är lika fint väder imorgon och att det håller i sig i fortsättningen, jag vill ha vååååår nu!!! Det är nästan så att jag är glad för att det är Måndag imorgon om det nu skall vara så fint vädet! Nu sitter jag och funderar på om jag ska läsa en bok som egentligen skall vara klar imorgon eller om jag skall ladda ner filmen istället. Har inte ens börjat och imorgon har vi diskussion om boken så måste iallafall göra något av det. Ha det goooooott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0