SUNDAY

Hello buddies, har haft fullt upp idag! Vaknade upp hos Lovisa och var kvar där några timmar och bara chillade. Jättemysigt och vi planerade massor inför bohuscupen som drar igång med första omgången i April! Sedan åkte jag till min farfar och käkade pizza med dom innan mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem. Pluggade lite innan jag fick något ryck och ville göra i ordning mitt rum så det har jag gjort nu. Har slängt ut massa skit, typ ett skrivbord, tre påsar med böcker och två skräppåsar så nu är det rent och fint. Dock ser garderoben ut som ett bombnedslag men det orkar jag inte ta nu så får göra det imorgon. Bytte även gardiner och möblerade om och ska bara köpa lite grejer innan det är helt klart, kommer bli jättenice!!! Nu skall jag läsa igenom några kapitel i kemiboken för jag har prov imorgon och sedan skall jag ta mig ett långt bad. Tycker det är skitskönt att bada länge på söndagar för det känns fräscht att avsluta veckan sådär lugnt och avslappnat. Men nu ska jag sätta igång så vi hörs!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0