SICK

Åkte hem tidigare från skolan för jag kände mig krasslig, hade tänkt ta det lugnt och lägga mig framför tvn och bara vila men när jag kommer innan för dörren möts jag av att alla är hemma och står med handdukar och torkar. Badkaret på övervåningen hade läckt och det hade spridit sig ut på golvet i rummet bredvid och även droppat genom taket in i badrummet och köket där nere. Så det var full rulle och jag fick stå på stolar och torka i taket haha men nu har jag iallafall tagit en dusch och ligger helt seg i sängen. Skall skriva klart en text och sedan bara ta det lugnt resten av kvällen, vill verkligen inte bli sjuk nu men alla i familjen är sjuka förutom min syster så det är nog rätt troligt att jag också blir det, tyvärr.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0