RHODOS FÖRFAN

Som det ser ut nu drar jag och några vänner iväg till Rhodos en vecka i sommar, väntar bara på klartecken om vilka som skall med och vilka som får. Min söta pappa har väl inte direkt sagt rakt ut jag får åka men förhoppningsvis så får jag det ändå, om jag känner honom rätt liksom. Har ju på sätt och vis redan vart utomlands utan föräldrar, var på Teneriffa förrförra året med två kompisar och då var Matildas mamma med men det var inte direkt så att vi hängde med henne haha. Och fastän vi var helt ensamma på dagarna (och typ kvällarna med) så var vi lugna och skötte oss, ska bara han att förstå det.
 
 
Måste bara övertala mina päron om att man inte blir våldtagen där nere bara för att man är svensk och att vi kommer ta det lugnt, haha nej men jag borde få och jag taggar redan! Så sjukt gött att vara ute på kvällarna och nätterna och sova några timmar för att sedan ligga på stranden på dagarna. Jag hoppas att massa goa människor följer med och att vi blir många, det hade vart fett najs. TAGGA DÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0