KVALITETSTID MED BECKS

Idag åkte jag och Becka in till stan och fikade och myste, sedan käkade vi även sushi och solade. Jag brände mig så är helt röd och ansiktet är helt stramt haha det är inte mysigt ... :( Träffade även alla mysiga gamla tjejer en snabbis och det var verkligen längesen, efter på tisdag har jag ingenting i skolan och är helt ledig resten av veckan + hela påsklovet så skall verkligen träffa dom så mycket som möjligt!! Taggar iallafall lov nu, ska bli så sjukt skönt att slippa alla måsten som har med skolan att göra och bara umgås med dom man tycker om! Sen idag har jag även pluggat ekonomi eftersom jag har prov på det snart och tycker det är såååå tråkigt men det blev iallafall lite bättre när pappa hjälpte mig. Har även sovit några timmar nu på kvällskvisten och nu skall jag hoppa i badet och sedan krypa ner i sängen igen, godnatt alla fina!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0