KALLT SOM FAN

Står och väntar på bussen like a baaaaws, skoja, det är skitkallt!! Min tågdejt Parya lurade med mig till Kållered och nu vet jag inte hur jag ska hitta hem riktigt.. Har iallafall bara haft en riktig lektion idag och det var engelska som jag förövrigt hatar. Har den sämsta läraren i världen som har världens tråkigaste lektioner, åååh vill typ skjuta mig själv på engelskalektionerna. Det spelar fan ingen roll om man får ett högt betyg för det är tråkigt ändå, så illa är det. Det var fan mitt favoritämne innan typ men nu är det fan värre än värst. Aja nog om det. Det har inte hänt så mycket idag förutom att jag fått tillbaka två betyg och att jag typ vart hos en doktor, just det har spelat in en spanska film också och det var kallt som fan även det och så fort jag kommer hem ska jag krypa ner under täcket och bli lite varm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0