JADÅÅÅ

Har vart hos min söta farmor och farfar nu i några timmar, ganska tråkigt men ändå mysigt och nödvändigt typ. Åt påskmat och farmor hade gjort sin goda potatissallad som hon bara gör typ tre gånger om året vid jul, påsk och midsommar så det var jättesmaskigt! Fick två påskägg också, ett från pappa och ett från farfar så nu är jag rund och go! Imorgon väntar ett till på mig hemma hos mamma med. ☺ Hann även kika lite på Bayernmatchen och gud så grymma dom är! Om dom kommer till Champions league finalen igen måste jag lätt åka dit i år igen och kolla, men så sjukt grymma som dom är blir det nog inga problem! Nu är jag iallafall på väg in till stan och ska möta upp en kompis så drar vi iväg på lite festligheter, skall bli kul att komma ut idag igen även fast jag ska ta det lite lugnare idag, imorgon väntar en tidig morgon med tjejerna i klassen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0