HELLO THERE ONSDAG

Blev lite sent igår vilket resulterade i att sängen blev min bästis i några timmar extra! Var så trött imorse när klockan ringde att jag inte ens kunde öppna ögonen så det kändes som att det var lika bra att sova vidare. Hade ändå bara spanska och engelska nu på förmiddagen vilket inte är så "seriösa" ämnen, så jag missade iallafall ingenting. Nu är jag iallafall påväg till skolan och ska egentligen bara ha en biologilabb, men eftersom vi har den muntliga delen av matte nationella idag och jag hamnade i den sista gruppen måste jag stanna i skolan en och en halv timma efter vi slutat. Lite segt men jag kanske kan plugga lite till fysikprovet vi har på fredag. Efter skolan skall jag iallafall åka upp till stallet och rida så det blir nog en bra dag ändå.
 
Här får ni en bild på min lagom goda frukost!! ♠♣♠♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0