HELLO SUMMER, ARE YOU THERE!?!?!?

Helt sjukt vad jag längtar efter sommaren och värmen. Kunna gå med shorts utan att frysa ihjäl när man åker hemifrån klockan 7 på morgonen, sena grillkvällar med goa vänner och soliga dagar fyllda med bad. Sommaren 2012 var verkligen bra, jag mådde så sjukt bra även fast jag tog en del knasiga beslut som jag verkligen inte hade tagit i nuläget. Jag gick ut på morgonen och kom hem sent på kvällen ungefär hela lovet, alla morgnar på bambataket och dagarna på Saltholmen. Tennisveckan i Båstad och den hästiga Falsterboveckan med Lollo och hennes mysiga familj! Jag släppte taget om en person samtidigt som en annan trädde in i mitt liv och det är väl inte direkt något jag är glad över idag, men då kändes det så himla rätt och huvudsaken är väl ändå att det kändes bra då...? Min finaste skånekompis Matilda kom upp och bodde hos mig i några dagar och vi hade jättekul tillsammans, hoppas verkligen jag kan åka ner till henne i sommar, det hade vart skitkul! Jag och Becka bodde ensamma hos henne i några dagar när hennes föräldrar var bortresta och det var fullt ös tre dagar i rad, kommer ihåg att det var helt sjukt kul! Hennes lägenhet var överfull, störningsjouren kom typ 3 gånger och vi fick plocka fimpar på gården dagen efter. Sommaren 2012 var verkligen skitbra men denna sommaren skall bli ännu bättre! Har inte planerat så mycket och vill inte göra det heller utan vill bara ta allt som det kommer och njuta av varenda dag, ååååh kan det inte bli sommar nuuu?!?!!? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0