GRATTIS

Grattis på födelsedagen kära syster! 14 år gammal redan, känns som det var igår vi var små och uppträdde med våra shower. Även fast jag oftast har varit ganska elak och kört med ett och annat tjyvnyp (haha, tror bara vi fattar vad som menas..) så tycker jag om dig jättemycket! Är verkligen sååå glad att just du är min syster och när jag tänker efter har vi alltid haft sjukt kul tillsammans. Det kan inte ha varit lätt för dig att växa upp med mig då jag nog är den jävligaste systern man kan tänka sig men tack för allt tålamod och för att du är världsbäst. Love you. ♥

Kommentarer
Postat av: världens bästa e jag <333333

För det första vad fan är det för ful bild? Hahahahhaha, jaja att ha växt upp med dig har inte varit det lättaste, mycket tårar men också mycket skratt och det är så de ska vara, även fast jag bara vill mosa sönder dig ibland så slutar de med att jag bara kollar på dig och du får mig att skratta.. Du e så ful men är glad att ha dig som syster, tack för alla fina minnen och tack för det finaste skalet!!! <3

2013-03-22 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0