GALET

Vad fan hände ikväll?!?? Vet knappt var vi var men det var fett skönt iallafall fastän jag tappade bort min mobil, dricka och jacka men hittade det mesta sen förutom drickan men skitsamma den var äcklig ändå!!! Helt cp kväll ändå alla gick loss och det blev lite knas på slutet men ändå fett värt tills Joel lämnade mig ensam, men snackade med min älsklings alfa i telefonen ända tills jag blev hämtad vid centralen så det var ganska ok ändå!! Nu har jag käkat resterna ur mina påskägg och är helt proppmätt så nu skall jag sova och tagga om för imorgon! Just det har kommit på att jag gillar en person väldigt mycket också så det är inte sant, helt sjukt hur länge sen det var jag kände så om ens någonsin... Men det löser sig säkert nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, puss love till er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0