GAAAALET CHILL ONSDAG

Precis hemkommen från stallet och sitter och käkar lite maaaat. Ridningen gick jättejättebra och är så sjukt taggad inför bohuscupen nu! Vi har vårat dreamteam verkligen med både ryttare och hästar och det verkar som att allihopa är lika taggade så vi hoppas på det bästa! Förrutom att jag har ridit idag så har jag även varit i skolan, hade bara en lektion som var en labb och sedan hade jag den muntliga delen av matte nationella. Det gick faktiskt över förväntan så det kanske finns lite hopp trots allt. Sedan satt vi kvar i skolan i typ en timme, vet inte ens varför men aa skitsamma. Sen åkte jag och Clara och fikade och sen åkte jag till stallet... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0