ENGELSKA KVÄLLSSYSSLA

Skall sätta mig med en fet redbull och plugga halva natten nu. Har en ganska svettig engelska inlämning som går ut på att man skall skriva massa quotes och förklara och analysera dom. Det jobbiga är att jag inte ens har läst boken ännu så skall skriva under tiden jag bläddrar igenom den typ.

Har inte gjort så mycket idag, var i skolan och slutade tjugo i fem vilket betyder att jag är hemma väldigt sent!! Åkte och tränade och har bara degat fram tills nu, fan asså så typiskt mig att alltid vänta till sista sekund med allting. Går typ runt med årets stress för att jag vet att jag borde plugga men skiter ändå i det, är så sjuuukt lat verkligen... Men när jag väl sätter mig med plugget kvällen innan det skall in har jag sån jävla fokus så det är inte sant. Vad som helst hade typ kunnat hända och jag hade ändå suttit klistrad vid datorn.... Aja nu skall jag sluta babbla och dyka in i boken ha det gooottttt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0