BAD

Påväg hem nu, har bara haft simprov och en riktig lektion idag. Simningen va jättekul och efter det käkade vi på donken innan vi fick stressa tillbaks till skolan. Nu ska jag hem och plugga till ett ekonomiprov jag egentligen skulle ha idag, men var dåligt förberedd och tänker inte det låta gå ut över mitt betyg så aa jag gör provet någon annan dag. Hade värsta planen att plugga med pappa för han kan allt sånt men nee självklart skulle han ner och jobba i Malmö så jag får försöka lära mig allt själv, har en labbrapport med och när den och provet är gjorda är jag typ nästan fri!! Ska bli så gött att pusta ut för en gångs skull efter typ 3 intensiva veckor!!! Tror bra det är jag och mamma hemma ikväll så tror vi skulle mysa med film och godis eller något, blir säkert bra!! ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0