MY DAYS

Mina senaste dagar har bestått av pojkvän och prison break, degigt somfaaaan men skönt att bara ta det lugnt och slappa med den man tycker mest om! Idag efter Jonatan åkt följde jag med mamma till ikea, tog även en fika som satt gottgott i magen. Efter det blev det en sväng på gymmet, efter ett tag kom Parya så körde vi ett Indoor Walking pass, så sjuuuukt jobbigt, kan ha varit det värsta på länge men så sjukt kul!! Skall lätt köra imorgon också om det finns något då! Skall även in till stan och fixa lite ärenden samt handla inför middagen på lördag. Annars känns det mesta bra faktiskt, middag med mina fina tjejer på lördag, sedan födelsedagsfirande på söndag och på måndag åker jag och jonatan ner till hans land för att spendera veckan där! Direkt efter det blir det en vecka i underbara Båstad. Hade hoppats på att åka en vecka till Turkiet efter det med mina två närmaste vänner, dem jag känt längst av alla men det verkar inte bli något med det tyvärr... Önskar verkligen verkligen jag kunde åka men mina föräldrar ser hellre faror än möjligheter, tyvärr.. Men så är det med det och jag får väl försöka göra det bästa av sommaren trots allt, ha det gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0