HEJ HEJ OCH ÅTER HEJ

Hade hoppträning på tippen igår som var väldigt lärorik men slutade i tårar och ledsna miner för nästan hela laget. Väldigt synd men taggade snabbt om till bio med min loooove. Filmen vi såg var fast and furious 6 och den var bra men inte lika bra som 5an. 5an är lätt den bästa filmen som någonsin gjorts!! Efter det åkte vi hem till honom och jag var dööötrött verkligen, har inte sovit ut på länge känns det som! Imorse åkte jag till stallet och har vart där i typ sju timmar idag, galet. Fick iallafall en go shortsbränna och nu är hästarna färdigfixade inför tävling imorgon. Duschade tre ponnysar så var verkligen inte torr när jag satte mig i bilen hem, omysigt. Skall bli kul med tävling men är inte så taggad än faktiskt, antar att det kommer imorgon! När jag kom hem väntade släkten här hemma med grillmys så har käkat med dom. Nu sitter jag i mitt rum, skulle egentligen på krök idag men ändrade mig och stannar hemma istället. Måste packa inför imorgon, duscha och plugga lite kemi. Ha det gott vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0