FRIDAY NIGHT

Precis hemkommen från stallet där vi hade tidshoppning. Gick väl helt ok, tycker inte det var så roligt faktiskt och har ju inte direkt den mest vändbara hästen men det funkade ändå. Det var även sista gången i hoppspecialen, lite sorgligt att sluta efter att ha gått i samma grupp och ridit med samma gäng i typ tre år. Men ibland måste man gå vidare och nu är det min tur att göra det, hoppas att den nya satsningen på storhäst kommer bli bättre än vad jag tror men i annat fall lägger jag nog ned hela skiten. Nu är jag iallafall hemma och mina små kusintjejer är även här och nu skall vi käka räkor. Blir säkert kul men stör mig så sjukt mycket på en person så det är inte sant. Det finns fan inte många jag hatar men det finns iallafall en, usch. Ha en bra fredagskväll allihopa!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0