EN RIKTIGT SVENSK SOMMAR

Hello buddies! Idag har jag stekt i solen hela dagen, först med jonatan och sen när han gick somnade jag i solen och sov i typ tre timmar, haha.... Skall snart sova igen för imorgon skall jag ut till saltis med lite kompisar, vill få lite mer färg och dessutom utnyttja tiden och träffa kompisarna innan jag åker. Åker iväg över midsommar och kommer hem och är hemma typ två dagar innan jag åker iväg igen. Sedan kommer jag hem över min födelsedag innan jag åker bort och är borta två veckor i streck. Kommer ju definitivt bli en rolig sommar, känner bara att den startat lite segt med dåligt väder osv men förhoppningsvis blir även vädret bättre ♥♥♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0