EN BRA LÖRDAGKVÄLL

Denna kvällen har spenderats med Frida. Först gick vi en riktig promenad genom Majorna och Linné innan vi tillslut hamnade på en uteservering i Vasa. Käkade lite indiskt och snackade skit och tog igen allt vi missat. Hon har nyss kommit hem från Alanya och det verkade sjukt nice så är jättetaggad på att åka iväg i slutet av sommaren. Haha det gäller bara att övertala mina föräldrar som inte är jättepositiva till det men i annat fall får det bli nästa sommar, då är jag faktiskt arton!! Taggar förresten sönder till min artonårsdag, kommer verkligen ha en drömsommar nästa år, kommer kunna göra exakt vad jag vill och det bästa är att typ alla jag känner fyller år innan mig så när jag fyller år kommer alla andra redan vara arton, wiiiie taggar verkligen! Nu skall jag lägga mig och kolla på någon film som går på tv, svara på snapchats och samtidigt smsa med Frida som är ute nu! Ha det gött vännerrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0