EN ANNORLUNDA TISDAG

Lättnaden när sista provet är gjort och man går ut från sista lektionen i ettan är fan obeskrivlig! Hade fysikprov som var det svåraste hela klassen skådat, kommer nog få ett solklart F men är sååå glad att det är över! Efter skolan var jag en stund o stan med Emily och Clara och det var riktigt mysigt. Har vart hemma och fixat mig och nu är jag påväg till hem till Clara! Hela klassen befinner sig där och vi skall småkröka lite och fira att VI HAR SLUTAT ETTAN!! Så sjukligt nice, imorgon skall jag till skolan för att ha två betygssnack och en sista polhemslunch och efter det träffa min finaste och fira att vi varit tillsammans i en månad! Blir en bra kväll/natt/dag imorgon, ha det gott vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0