DAGEN PÅ VALSÄNG

Vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen, har vart lite blandade känslor men mest positiva såklart!! Förklassen gick inte så bra, vi "krashade" in i ett hinder så Alfis landade på knäna men lyckades ta sig upp. Hans självförtroende var lika med noll efter detta och det slutade med att vi blev uteslutna. Blev helt paff verkligen för trodde aldrig något sånt skulle hända med Alf som liksom är världens stjärna, men tydligen! Fattade inte heller om det berodde på om han hade ont i knäna, var osäker eller tyckte det var för högt men allt löste sig till lagklassen som tur var! Har var ju som sagt osäker och hade självförtroendet i botten men på framhoppningen till andra klassen slog det om! På banan fick jag vara på honom på varje hinder och övertyga honom om att det inte var farligt och det gick bra fram tills det kom ett hinder ur en sväng och jag inte visade honom hindret i tid, det blev ett stopp som var helt och hållet mitt fel men resten av banan gick jättebra och jag är såååå nöjd över att vi kunde vända allt från en dålig känsla till en oerhört bra. Det gick även väldigt bra för mina lagkamrater i både förklassen och lagklassen! Dagens eloge går lätt till Rachel som ingen hade några förväntningar på som gick in på banan helt cool lugn och hoppade klockrent, det såg ut som hon inte hade gjort något annat än att tävla innan! 
Här är förresten en bild från när vi störta in i hindret hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0