HAAAIR

Klippte mig idag och det var på tiden kan jag säga er! Har inte velat klippa mig på huuuur länge som helst för jag passar verkligen inte i kort hår och jag blir nästan aldrig nöjd när jag går ifrån frisören för dom har en tendens att alltid klippa för mycket?!? Men nu var det dags, det var verkligen huuur tunnt och slitet som helst och det satt vita fjun i änden på varje hårstrå plus att dom hade delat sig. Resultatet blev en bra bit kortare men det känns skönt att det värsta är borta och det känns mycket fräschare nu. Nu är det dags för mig att börja bry mig om håret så kanske det mår bra om några månader :))) 
Mila Kunis har typ drömhåret osv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0