VECKAN

Tänkte skriva första seriösa inlägget på ett bra tag! I söndags firade min födelsedag med familjen + Jonatan. Kollade lite prison break och på måndagsmorgonen var det upp tidigt för då styrde vi nedåt Skåne! Har vart nere på Jonatans land hela veckan och det har vart jättekul! Stranden är rena drömmen och vädret har vart ganska bra plus att jag har vart med min favoritkille dygnet runt i en vecka, så mysigt!! Hans familj är också världens snällaste så allt har vart väldigt bra! Vi har hittat på lite olika grejer på dagarna både med hans familj och med min. Har inte riktigt orkat ta tag i bloggen plus att jag bara har haft internet på stranden så därför har det stått lite tomt här.

Nu ligger jag och solar bredvid poolen i tobisvik och badar lite med min bror och mammi. Lite senare åker vi in mot Malmö där vi bokat en natt på Scanic. Får så vad vi hittar på men imorgon eller måndag drar vi oss äntligen mot underbara Båstad!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0