TEN THINGS

♥  Jag längtar så sjukt mycket tills den dagen jag fyller 18 och nedräkningen är i full gång, 346 dagar kvar!
 
♥ Jag älskar verkligen sommaren och allt som hör till men nu börjar jag längta efter mysiga vinterdagar istället. Snö, varm choklad, mysiga filmer och gos med någon man tycker om!
 
♥ Många av mina vänner är bortresta nu och jag saknar dom sååå mycket! Som tur är börjar dom droppa in nästa vecka men några kommer inte hem förrän lovet är slut :(
 
♥ Vill verkligen inte vara hemma nästa jul och nyår och hoppas någon av mina päron nappar på att lämna sverige några veckor under julen.
 
♥ Har världens bästa pojkvän
 
♥ Förra året vid denna tiden startade jag upp ett helt nytt liv känns det som. Träffade många nya människor förra sommaren och i samband med det började jag även gymnasiet där jag träffade ännu fler människor och lämnade allt annat bakom mig. Vet inte om det var rätt eller fel men saknar det gamla ibland. 
 
♥ Jag sitter i solen på altanen just nu och är svettig som en gris!!
 
♥ Klarar inte av att vara ensam hemma, känns så tyst och ensamt
 
♥ Önskar jag kunde vara nyttigare men min kärlek till mat och godis överträffar allt annat!!!
 
♥ Tycker det är jätteskönt att ha kort hår, inte alls lika tungt och klibbigt på sommaren men jag tycker långt hår är finare, om det är välvårdat såklart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0