HERE IT COMES

Vet knappt hur jag skall skriva detta inlägget men kan ju börja med att berätta hur mycket mina föräldrar betyder för mig. Jag har världens underbaraste mamma och pappa som verkligen gör ALLT för mig och min syster. Det spelar ingen roll vad det gäller men dom har alltid stöttat oss och sett till att vi mått bra. Det har inte varit lätt alla gånger då vi oftast haft olika åsikter om saker och ting men de har alltid  gjort sitt bästa för att lösa det på ett sätt så alla blivit nöjda. Jag har alltid fått göra som jag vill och det är inte ofta dom har sagt nej till saker och det uppskattar jag verkligen. Jag har världens bästa föräldrar och jag älskar dom jättemycket! Dom har varit separerade så länge jag kan minnas och jag har inte alls haft jobbigt med det, vi har varit en helt vanlig familj och umgåtts mycket tillsammans ändå. Mamma har sedan typ tio år tillbaka haft en pojkvän och det är här problemet ligger. Vi kommer inte överens överhuvudtaget. Jag är verkligen ingen hatisk person men nu har jag kommit till en gräns där jag inte klarar av honom mer. Jag vet inte vad jag skall göra, det ända det vet är att jag ogillar honom så grovt mycket att jag inte står ut längre. Tänker inte hänga ut honom mer men dom som vet vad jag pratar om vet att han är tio gånger värre än jag beskrivit här...  Har iallafall turen att ha världens bästa föräldrar och även en toppen släkt! Är ändå så himla lyckligt lottad även fast jag har en riktig idiot omkring mig.
 
 
Världens bästa... ❤
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0