GOOD DAY

Idag är jag på så bra humör, livet känns helt underbaaart! Vaknade upp bredvid världens finaste kille och sedan köttade jag på gymmet så mina ben är helt döda... Min telefon började även fungera ju! Har vart en sväng förbi stan och köpt present och nu sitter jag på vagnen och knaprar på sockerärtor, som godis fast nyttigare! Är på väg hem till Alfrida för lite mys och middag! Hon fyller år snart så det skall firas! Hon flyttar till USA i början av augusti så vill umgås med henne så mycket som möjligt nu, vårat tjejgäng skall även "fira av" henne någon dag när alla är hemma och kan! Så mysigt!!! Ser fram emot en rolig kväll och som grädde på moset skall jag träffa mina finaste vänner, Frida och Matilda imorgon, som jag längtat!!! Kanske det även blir en tur till Alanya i slutet av sommaren!! 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0