FIRST DAY HOME

För att kortfatta dagen... Började med en springtur i Slottis och Majorna med Erik och pappa. Sedan var vi bjudna på lunch hos farmor och farfar och efter det däckade jag, var så slut, helt kaputt. Efter min långa powernap drog vi ner till gymmet och körde lite... (hurtigt, men det behövdes!!!) Fick även gjort lite ärenden och nu är jag äntligen hemma, efter 2 veckor, helt underbar känsla!!! Men det slutade inte där utan jag har även städat, rensat garderoben, slängt kläder, tvättat kläder och duschat!! Sååå skönt med en slappedag och jag känner att det var väldigt välbehövligt, har varit igång i två veckor utan att sova tillräckligt på nätterna så är lagom trött och utmattad.
 

Imorgon blir iallafall en ny dag då jag skall möta upp en efterlängtad kompis som jag inte träffat på lääänge så det ser jag fram emot! Skall även kolla på min kompis fotbollsmatch, han spelar gothia nu och det är typ tradition att kolla då så det måste göras! Ha det gött bitchäääs nu skall jag däcka skööönt i mammas stooora säng, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0