DAGEN

Har haft en soft dag. Strandhäng och brygghäng med Erik så det blev en del sol. Märke dock att jag har börjat fjälla i pannan så skall ta det lugnt i fortsättningen. Inte så mycket mer sol denna sommaren, iallafall inte i ansiktet. Efter det åkte vi tillbaks till huset för att duscha och göra oss iordning inför Pålies fest. Det var väl inte så jättekul så jag kollade på Falsterbos nationshoppning istället. Men det var god mat iallafall och sen spelade vi brännboll, det blev ganska galet för vi är typ 6-7 familjer... Allt blev iallafall mycket roligare när gästerna åkte, alla blir roligare med alkohol i kroppen. Det syns så tydligt för hela min släkt blir så himla sköna och roliga när dom druckit lite, roligt faktiskt! Nu skall jag spela lite pingis och kolla fast and furious 5. Just det, vissa åker hem på imorgon men jag valde att stanna till på söndag. Nästa vecka blir fett. Älskade Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0