BUSS JÄVEL

De har bytt så bussarna går två minuter tidigare, alltså 24 istället för 26 så missade bussjäveln precis. Sånt jävla oflyt. Har iallafall stått tomt här några dagar och så får det bli ibland för det känns bäst så. Är jag irriterad är det bäst att hålla tyst om det annars kan det bli lite fel ibland har jag lärt mig. Har iallafall fått klartecken av min bästa papi om att åka till Rhodos så skall suga på den karamellen lite. Skall iallafall gymma med Clara nu, skall bli så kul att träffa henne för hon förstår sig verkligen på mig. Så skönt. Efter det blir det nog en sväng förbi en rockmålning, måste träffa doro och ris såklart! Saknar Jonatan också... Ha det gott folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0