SOVA TIME

Har glömt bort bloggen helt, det är inte heller så kul när bloggen är så ful men ska få hjälp med att fixa den snarast. Är inte så himla teknisk haha och fattar typ ingenting... Tur att jag har så snälla vänner som är villiga att hjälpa till med det ♥

Idag har jag iallafall vart i skolan, sedan mötte jag Lovisa så gymmade vi på GLTK. Blev riktigt besviken då dom inte hade alls många maskiner plus att det var sjukt mycket folk i en liten lokal. Nej, almedal ska det va! Vi var riktigt hurtiga idag iallafall men eftersom maskinerna sög körde vi lite allt möjligt, tagga träningsvärk i hela kroppen imorgon då!

Sedan gick vi upp till stallet och red en dressyrlektion som inte alls gick bra. Enda positiva var galoppen då han faktiskt klarade övningen även fast han tyckte det var jättejobbigt, lilla skrutten. Efter en lång dusch och en god middag ligger jag här och ska sova, ska bara fixa det sista med mina naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0